Wirtualny urząd - elektroniczne załatwianie spraw
Zapraszamy do korzystania z elektronicznej platformy załatwiania spraw. Nasz urząd jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Załatw sprawę nie wychodząc z domu.
Jak to działa?
1
Wybierz i uważnie wypełnij formularz sprawy (wniosek) z dostępnej listy.
2
Dołącz wymagane załączniki (pliki lub skany dokumentów).
3
Podpisz elektronicznie swój wniosek za pomocą darmowej platformy ePUAP lub jeśli nie posiadasz konta EPUAP wydrukuj wygenerowany wniosek i dostarcz go do urzędu.
4
Otrzymujesz z urzędu elektroniczne potwierdzenie odbioru wysłanego wniosku.
5
Urząd rozpoczyna procedurę załatwiania sprawy.
Zobacz jak założyć darmowe konto na platformie ePUAP (osobiste lub firmowe) i podpisywać dokumenty elektronicznie – kliknij tutaj
Wyślij elektroniczny formularz
Wybierz formularz z dostępnej listy spraw: