Udzielenie w 2014r. Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
GKR.271.3.2014 Wilków 10.03.2014r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Udzielenie w 2014r. Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
1. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje
Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 531412770
tel. (77) 419 55 11 – 15
fax.(77) 419 55 11
e-mail: zamowienia@wilkow.pl
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: usługi
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialog techniczny.
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm)
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2014r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu 10.03.2014r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie w 2014r. Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
1.Dostępność kredytu:
1.500.000,00 zł od dnia 02 maja 2014 r. następuje przelewem na rachunek bankowy Gminy Wilków.
2.Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2020 roku.
3.Okres karencji w spłacie kredytu: obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 30 marca 2015 roku.
4.Okres karencji w spłacie odsetek : 30.03.2015r.
5.Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie ostatniego dnia każdego kwartału , począwszy od 31 marca 2015 roku.
6.Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane i płatne będą w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału.
7.Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M (notowanej na ostatni dzień roboczy kwartału poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego) plus marża banku w okresie obowiązywania umowy.
8.Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń i opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów.
9.Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
10.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
11.W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 30.12.2020r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku –załącznik Nr 1 do formularza oferty.
2) wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku –załącznik Nr 1 do formularza oferty.
3) potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku –załącznik Nr 1 do formularza oferty.
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku –załącznik Nr 1 do formularza oferty.
5) sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku –załącznik Nr 1 do formularza oferty.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić w formie oryginału pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy
9.1W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,
9.2W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć :
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ,a także spełniać wymogi oraz łączne warunki , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 u Pzp jak również dołączyć dokumenty o których mowa w pkt.9.2.
9.3Dokumenty podmiotów zagranicznych .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1.lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć ww. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
10.Informacja o dokumentach potwierdzających , że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy
11. Inne dokumenty:
1. wypełniony formularz oferty,
2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *,
3. dowód wniesienia wadium,
12.Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
13. Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie : jeden tysiąc złotych i 00/100).
14. Zaliczki
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .
15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
- cena oferty brutto - 100% (najniższa cena)
16. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.
Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
DOKŁADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY
Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
Oferta na przetarg nieograniczony
Udzielenie w 2014r. Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
nie otwierać przed 18.03.2014r.godz.10.00.
Termin składania ofert upływa dnia 18.03.2014 r. o godz. 09:00.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).
Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.03.2014 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.
17.Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających .
22. Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
nie dotyczy
23. Informacje dodatkowe , w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. nie dotyczy
25. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie procedury przetargowej: Agata Witewska: tel.77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Teresa Żółtaszek tel.77 419 55 12 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
w godzinach :
Poniedziałek od 7.00-15.30
Wtorek – Piątek od 7.00-15.00
Wójt Gminy Wilków
mgr Bogdan Zdyb
Do wiadomości :
1.Biuletyn Zamówień Publicznych
2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie
3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie
4. aa
Załączniki;
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Zaświadczenie o nadaniu Nr NIP,
3. Zaświadczenie o nadaniu Nr Regon ,
4. Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy,
5. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy
6. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za 2012 r. i 2013r.
8. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N za 2012r. i 2013r.
11. Bilans z wykonania budżetu na dzień 31 grudnia 2012 r. i 2013r.
13. Uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Wilków za 2011 r. i 2012r.
14.Zarządzenie Wójta Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2014r.
15. Opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę Wilków długoterminowego kredytu.
16. Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu.
17. Opinia RIO o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Wilków na 2014r.
19. Uchwała Rady Gminy w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej
22. Zalącznik Nr 1 do formularza oferty
23. Załącznik Nr 2 do formularz oferty