Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem

Wilków 08.03.2016r.

GKR.271.2.2016

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przebudowę dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem.

 

1.  Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 531412770
tel. (77) 419 55 11 – 15
fax.(77) 419 55 11
e-mail: zamowienia@wilkow.pl
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.

2.  Określenie trybu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz.2164).

3.  Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.03.2016r.

4.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu 08.03.2016r. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.

5.  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wg. projektów budowlanych ulic wewnętrznych osiedlowych w m. Wilków: ul. Wrocławskiej, ul. Aleja Róż wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej. W zakres robót wchodzi:

dla ulicy Wrocławskiej:

  • budowa nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych w krawężniku betonowym na ławie betonowej,
  • remont chodnika z kostki betonowej.
  • wyniesienie oznakowania pionowego wg docelowej organizacji ruchu.

dla ulicy Aleja Róż:

  • budowa kanalizacji deszczowej od włączenia do rowu melioracyjnego do studni S-12, separatorem oraz wpustami ulicznymi szt. 12 z przy kanalikami Ø 160,
  • budowa nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych  w krawężniku betonowym  na ławie betonowej,
  • wyniesienie oznakowania pionowego wg docelowej organizacji ruchu.

Chodniki żwirowe nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. Natomiast ich powierzchnię należy zahumusować i obsiać trawą.

Materiał kamienny aktualnie wbudowany w ww. drogi należy zebrać i przekazać Zamawiającemu z odwiezieniem we wskazane na składowanie przez Zamawiającego miejsce (teren Gminy Wilków).

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników.

Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obwiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i  regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót), staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.

Ponadto przedmiotem realizacji jest:

Przygotowanie placu budowy.
Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej.

Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w dokumentacji  technicznej, stanowiącej integralną cześć do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6.  Informacja o możliwości składania oferty wariantowej

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7.  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 30.09.2016r..

8.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

  • uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.
  • wiedza i doświadczenie:
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże w wykazie robót budowlanych, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik Nr 2 do formularza oferty).
    *dowodami, o których mowa wyżej są:
    a) poświadczenie,
    b) w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Wartość roboty nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto.
(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie).
Wykonawca złoży również oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • potencjał techniczny:
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.
  • osoby zdolne do wykonania zamówienia:
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.
  • sytuacja ekonomiczna i finansowa:
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna przez powołaną u   Zamawiającego Komisję Przetargową. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

9.  Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.

9.1  W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,
    (Wykonawca złoży  – załącznik Nr 1 do formularza oferty.)
  2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    *dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są:
    a) poświadczenie,
    b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. (Wykonawca złoży –załącznik Nr 2 do formularza oferty.).

9.2  W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć :

  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik Nr 3 do formularza oferty),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 u Pzp jak również dołączyć dokumenty o których mowa w pkt.9.2.
W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

9.3  Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

  1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    2. zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

9.4  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

  1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
    Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć ww. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 4 do formularza oferty).

10.  Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

nie dotyczy

11.  Inne dokumenty:

  1. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (załącznik Nr 6 do formularza oferty),
  2. wypełniony formularz oferty,
  3. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *,
  4. dowód wniesienia wadium,
  5. wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, (załącznik Nr 5 do formularza oferty).

12.  Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:nie.

13.  Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
(słownie : dziesięć tysięcy złotych i 00/100).

14.  Zaliczki

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

15.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
- cena oferty brutto - 95 pkt
- okres gwarancji na wykonane prace - 5 pkt

16.  Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A (SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.
Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
DOKŁADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY

Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
Oferta na przetarg nieograniczony
Przebudowa dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem
nie otwierać przed 23.03.2016r.godz.11.00

Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2016 r. o godz. 09:00. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).

Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.03.2016 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.

17.  Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

18.  Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

20.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.

21.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia.

22.  Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

  1. Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego.
  2. Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń , gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu ,urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym , zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana pod warunkiem nie zwiększenia ceny.
  3.     Konieczność wykonania robót zamiennych w miejsce robót , które są ujęte w dokumentacji przetargowej , a okazały się zbędne i nie wpływają na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy.
  4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
    1. jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
    2. jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,
    3. jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
    4. jeżeli zmiana (przedłużenie terminu wykonania zamówienia) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla robót związanych z układaniem nawierzchni,
    5. jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
    6. jeżeli wystąpi konieczność wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy,
    7. jeżeli wystąpi konieczność dokonania robót zamiennych lub ich części , wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego - jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
    8. jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych,
    9. wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków terenowo – geologicznych uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
      W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
      Na wyżej wymienione zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę.
  5. Zmiany związane z podwykonawcami
    Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może:
    1. powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom,
    2. wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w złożonej ofercie,
    3. wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w złożonej ofercie,
    4. zrezygnować z podwykonawstwa.
      W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Zmiana danych Wykonawcy takich jak np. zmiana adresu, konta bankowego.
  7. Wydłużenie okresu rękojmi.
  8. Zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie.
  9. Zmiany terminów i warunków płatności będące następstwem wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy.
  10. Zmiany terminów i warunków płatności będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
    Na wyżej wymienione zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę.

23.  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy.

24.  Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.nie

25.  Osoby upoważnione do kontaktów

Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:

- w zakresie procedury przetargowej: Agata Witewska: tel.77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków,

- w zakresie przedmiotu zamówienia: Kazimierz Olchawa tel.77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków,

w dniach: Poniedziałek – Piątek od 7.00 do 15.00.

 

Wójt Gminy Wilków
  mgr Bogdan Zdyb


Załączniki:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Formularz oferty
  3. Załącznik Nr 1 do formularza oferty – oświadczenie
  4. Załącznik Nr 2 do formularza oferty – wykaz robót
  5. Załącznik Nr 3 do formularza oferty – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  6. Załącznik Nr 4 do formularza oferty – lista podmiotów (grupa kapitałowa)
  7. Załącznik Nr 5 do formularza oferty – podwykonawcy (część zamówienia)
  8. Załącznik Nr 6 do formularza oferty – zobowiązanie innych podmiotów
  9. Projekt umowy
  10. ZIPSpecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.zip (1,66MB)
  11. ZIPPrzedmiary robót.zip (1,24MB)
  12. ZIPProjekt budowlano-wykonawczy-odwodnienie.zip (11,70MB)
  13. ZIPProjekt budowlany Aleja Róż.zip (13,78MB)
  14. ZIPProjekt budowlany Wrocławska.zip (15,24MB)
  15. Ogłoszenie o zamówieniu BZP