Przebudowa dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem
Wilków 08.03.2016r.
GKR.271.2.2016
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przebudowę dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem.
1. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 531412770
tel. (77) 419 55 11 – 15
fax.(77) 419 55 11
e-mail: zamowienia@wilkow.pl
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz.2164).
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.03.2016r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu 08.03.2016r. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wg. projektów budowlanych ulic wewnętrznych osiedlowych w m. Wilków: ul. Wrocławskiej, ul. Aleja Róż wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej. W zakres robót wchodzi:
dla ulicy Wrocławskiej:
- budowa nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych w krawężniku betonowym na ławie betonowej,
- remont chodnika z kostki betonowej.
- wyniesienie oznakowania pionowego wg docelowej organizacji ruchu.
dla ulicy Aleja Róż:
- budowa kanalizacji deszczowej od włączenia do rowu melioracyjnego do studni S-12, separatorem oraz wpustami ulicznymi szt. 12 z przy kanalikami Ø 160,
- budowa nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych w krawężniku betonowym na ławie betonowej,
- wyniesienie oznakowania pionowego wg docelowej organizacji ruchu.
Chodniki żwirowe nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia. Natomiast ich powierzchnię należy zahumusować i obsiać trawą.
Materiał kamienny aktualnie wbudowany w ww. drogi należy zebrać i przekazać Zamawiającemu z odwiezieniem we wskazane na składowanie przez Zamawiającego miejsce (teren Gminy Wilków).
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.
45233222-1 Roboty w zakresie chodników.
Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obwiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót), staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.
Ponadto przedmiotem realizacji jest:
Przygotowanie placu budowy.
Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej.
Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną cześć do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 30.09.2016r..
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
- uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.
- wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże w wykazie robót budowlanych, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik Nr 2 do formularza oferty).
*dowodami, o których mowa wyżej są:
a) poświadczenie,
b) w przypadku zamówień na roboty budowlane – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Wartość roboty nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto.
(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie).
Wykonawca złoży również oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
- potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty. - osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty. - sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku – załącznik Nr 1 do formularza oferty.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna przez powołaną u Zamawiającego Komisję Przetargową. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.
9.1 W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,
(Wykonawca złoży – załącznik Nr 1 do formularza oferty.) - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
*dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są:
a) poświadczenie,
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. (Wykonawca złoży –załącznik Nr 2 do formularza oferty.).
9.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć :
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik Nr 3 do formularza oferty),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 u Pzp jak również dołączyć dokumenty o których mowa w pkt.9.2.
W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
9.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
- Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Każdy Wykonawca (każdy wspólnik spółki cywilnej) winien złożyć ww. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik Nr 4 do formularza oferty).
10. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
nie dotyczy
11. Inne dokumenty:
- w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (załącznik Nr 6 do formularza oferty),
- wypełniony formularz oferty,
- pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *,
- dowód wniesienia wadium,
- wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, (załącznik Nr 5 do formularza oferty).
12. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:nie.
13. Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
(słownie : dziesięć tysięcy złotych i 00/100).
14. Zaliczki
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
- cena oferty brutto - 95 pkt
- okres gwarancji na wykonane prace - 5 pkt
16. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A (SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.
Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
DOKŁADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY
Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
Oferta na przetarg nieograniczony
Przebudowa dróg osiedlowych w Wilkowie wraz z odwodnieniem
nie otwierać przed 23.03.2016r.godz.11.00
Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2016 r. o godz. 09:00. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).
Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.03.2016 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.
17. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia.
22. Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego.
- Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń , gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu ,urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym , zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana pod warunkiem nie zwiększenia ceny.
- Konieczność wykonania robót zamiennych w miejsce robót , które są ujęte w dokumentacji przetargowej , a okazały się zbędne i nie wpływają na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy.
- Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,
- jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
- jeżeli zmiana (przedłużenie terminu wykonania zamówienia) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla robót związanych z układaniem nawierzchni,
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
- jeżeli wystąpi konieczność wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy,
- jeżeli wystąpi konieczność dokonania robót zamiennych lub ich części , wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego - jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych,
- wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków terenowo – geologicznych uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Na wyżej wymienione zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę.
- Zmiany związane z podwykonawcami
Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może:- powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom,
- wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w złożonej ofercie,
- wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w złożonej ofercie,
- zrezygnować z podwykonawstwa.
W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zmiana danych Wykonawcy takich jak np. zmiana adresu, konta bankowego.
- Wydłużenie okresu rękojmi.
- Zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie.
- Zmiany terminów i warunków płatności będące następstwem wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy.
- Zmiany terminów i warunków płatności będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
Na wyżej wymienione zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę.
23. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy.
24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.nie
25. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie procedury przetargowej: Agata Witewska: tel.77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków,
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Kazimierz Olchawa tel.77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków,
w dniach: Poniedziałek – Piątek od 7.00 do 15.00.
Wójt Gminy Wilków
mgr Bogdan Zdyb
Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Formularz oferty
- Załącznik Nr 1 do formularza oferty – oświadczenie
- Załącznik Nr 2 do formularza oferty – wykaz robót
- Załącznik Nr 3 do formularza oferty – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik Nr 4 do formularza oferty – lista podmiotów (grupa kapitałowa)
- Załącznik Nr 5 do formularza oferty – podwykonawcy (część zamówienia)
- Załącznik Nr 6 do formularza oferty – zobowiązanie innych podmiotów
- Projekt umowy
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.zip (1,66MB)
- Przedmiary robót.zip (1,24MB)
- Projekt budowlano-wykonawczy-odwodnienie.zip (11,70MB)
- Projekt budowlany Aleja Róż.zip (13,78MB)
- Projekt budowlany Wrocławska.zip (15,24MB)
- Ogłoszenie o zamówieniu BZP