Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach

 

 

GKR.341-6/09                                                                                               Wilków, 30.07.2009r.

                                                

                        OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przebudowę Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach.

 
1. Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje

Wójt Gminy Wilków

ul. Wrocławska 11

46-113 Wilków

REGON: 000546087

e-mail:
tel. (077) 419 55 11 – 15

fax.(077) 419 55 11

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

2. Określenie trybu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm)

 
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu 30.07.2009r.

4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków     zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl

Specyfikację można również odebrać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy w Wilkowie

5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

  

 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach .

    Zakres robót obejmuje:
 
      I. Roboty rozbiórkowe

1.    wykucia otworów w ścianach z cegieł dla nowych drzwi i okien w pomieszczeniach

2.    rozebranie podłóg białych na scenie , oraz rozebranie podłóg na sali

3.    skucie wylewki betonowej pod podłogą
4.    usunięcie z budynku gruzu i ziemi z wykopów
 
 
 
II. Posadzki

1.    wykonanie podkładów betonowych na uprzednio wykonanej podsypce pod posadzką wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej

2.    wykonanie posadzek betonowych

3.    wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych , posadzek z płytek gres

4.    wykonanie podłogi z desek struganych gr. 32mm na legarach 10x12cm w rozstawie co 70cm wraz z ich dwukrotnym pomalowanie i wykonaniem listew przyściennych

III. Roboty malarskie i wykończeniowe

1.     dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – tynków , wraz z przygotowaniem podłoża

2.     licowanie ścian płytkami glazurowanymi
Kolorystyka uzgadniana w trakcie robót z inwestorem
IV. Elewacja

                1.malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną

                2.Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem

V. Roboty murowe

1.wykonanie komina z przewodem spalinowym i dwoma wentylacyjnymi o wysokości 8 m, wraz z przygotowaniem stopy fundamentowej i podstawy komina

2. wykonanie ścianek działowych , oraz zamurowanie otworów i uzupełnienie ścian

3. montaż drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych z ościeżnicami stalowymi i skrzydłami płytowymi , montaż okien 

4. izolacja cieplna sufitu wraz z przymocowaniem folii paroprzepuszczalnej

5.wykonanie daszku nad głównym wejściem

6. wykonanie kominka , oraz montaż pieca typu „żar”

7. wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo gipsowych

VI. Roboty dekarskie i ciesielskie

1.    pokrycie dachów blachą trapezową

2.    wymiana rynien, rur spustowych i wykonanie obróbek blacharskich (komina i ogniomuru)

VII. Montaż szamba

1.    Zamontowanie szamba metalowego o poj. 7,0 m³, wraz z wykonaniem potrzebnych wykopów

VIII. Ogrodzenie

1.    Wymiana ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, o rozstawie 2,1m z siatki powlekanej

IX. Instalacje wodna

1.     wykonanie przyłącza z rur ciśnieniowych o śr. 32mm, wraz z wykopaniem i zasypaniem

2.     ułożenie rurociągów z rur miedzianych o śr. 28 i 18mm, wraz z otulinami termoizolacyjnymi z pianki PE

3.     montaż zlewozmywaka , podgrzewacza elektrycznego 150 dm³

4.     montaż ustępu typu kompakt , umywalki , zlewozmywak wraz z bateriami

X instalacja kanalizacyjna wewnętrzna

1. wykonanie rurociągów z rur PVC o śr. 160, 110 i 50mm , wraz z wykonaniem podejść pod urządzenia

XI Kanalizacja zewnętrzna

1. wykonanie kanałów z rur PVC wraz z wykonaniem potrzebnych wykopów i zasypaniem z połączeniem do szamba

XII Instalacja elektryczna

1.    demontaż obudów, przewodów łączników i gniazd, opraw i istniejącego osprzętu

2.    wykonanie nowych rozdzielnic bezpiecznikowych, wraz z wykonaniem złącza kablowego typu”ZK2”

3.    wykonanie nowej instalacji elektrycznej z przewodów o przekroju żył od 7,5mm² do 30mm² , wraz z montażem puszek pod osprzęt

4.    montaż gniazd instalacyjnych

5.     montaż opraw oświetleniowych , oraz energooszczędnych, wraz z wykonaniem modułu awaryjnego

XIII WLZ
1.wykonanie zewnętrznej linii zasilającej

XIV Wyposażenie elektryczne

1.montaż wentylatorów kanałowych
2.montaż grzejników konwektorowych

3.wykonanie pomiarów – badanie instalacji elektrycznej, wraz z wykonanie protokołów.

XV Wyposażenie Świetlicy

1.wyposażenie pomieszczeń kuchennych w meble i sprzęt AGD.

2.wyposazenie Świetlicy w stoły, krzesła, regały.

3. wyposażenie Świetlicy w sprzęt sportowy ,audio itp.

 
   

 Wspólny Słownik Zamówień CPV:

45000000-7 Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania  ścieków,45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty ,45262520-2 - Roboty murowe,45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach ,45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznej,45321000-3 - Izolacja cieplna,45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń,45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ,45410000-4 – Tynkowanie,45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów,45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych,45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian,45431000-7 Kładzenie płytek ,45431200-9 - Kładzenie glazury,45432110-8 - Kładzenie podłóg,45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych, 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych,45442100-8 - Roboty malarskie,45442110-1 - Malowanie budynków,45443000-4 Roboty elewacyjne

 

Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót , sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.

Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektem budowlanym , ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacją przedmiaru robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy.

Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną , wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.

     Miejsce realizacji zamówienia : Świetlica Jakubowice

                                                         Jakubowice 16b, 46-113 Wilków

                                                   

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 
 

6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia

     Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 15.12.2009r.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione  w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania  i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia do 15.12.2009r., którzy udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia min.36 miesięcy, którzy zapewnią kierownika budowy posiadającego do realizacji zamówienia wymagane do tego uprawnienia, którzy wykażą  co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu:

1)   wypełniony formularz oferty

2)   oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,  ( załącznik Nr 1 )

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej             – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5   wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto. Do każdego zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie. (załącznik Nr 2 ),

6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz   z informacjami na   temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności   (załącznik Nr 3),

      Uwaga: W przypadku osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia   należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robót oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB.  

7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do  wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt .6 wykazał osoby, którymi będzie dysponował *

8)   w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *,

9)   pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*,

10) podpisana ostatnia strona umowy (parafowane wszystkie strony umowy)(załącznik Nr 4)     

10) kosztorys ofertowy

11) wykaz podwykonawców ( załącznik Nr 5).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

9. Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:

-       cena oferty brutto - 100%.

11. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać do dnia 21.08.2009r. do godz. 900 w pok. Nr 9A ( SEKRETARIAT)

Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.

12. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na  której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

     Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

   Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.

 
 

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .

17. Osoby upoważnione do kontaktów

 Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:

  Pan Kazimierz Olchawa i Pani  Agata Gieroń  tel. (077) 419 55 11 w godzinach :
    Poniedziałek od 8.00-16.00

    Wtorek –Piątek od 7.00-15.00

                                                                                            

Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie realizacji projektu „Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach” złożonego w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

                                                                                                  

                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                       Zygmunt Szulakowski

 Do wiadomości :

1.Biuletyn Zamówień Publicznych

2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie

3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie

4. aa

 

 

Załączniki:


  1. Pobierz
  2. Pobierz
  3. Pobierz
  4. Pobierz
  5. Pobierz
  6. Pobierz
  7. Pobierz
  8. Pobierz
  9. Pobierz
  10. Pobierz
  11. Pobierz
  12. Pobierz
  13. WYJAŚNIENIA  DO  SIWZ,  zmiana terminu składania i otwarcia ofert