Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach
GKR.341-6/09 Wilków, 30.07.2009r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przebudowę Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach.
Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje
Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 000546087
fax.(077) 419 55 11
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm)
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2009r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl
Specyfikację można również odebrać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy w Wilkowie
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach .
1. wykucia otworów w ścianach z cegieł dla nowych drzwi i okien w pomieszczeniach
2. rozebranie podłóg białych na scenie , oraz rozebranie podłóg na sali
1. wykonanie podkładów betonowych na uprzednio wykonanej podsypce pod posadzką wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej
3. wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych , posadzek z płytek gres
4. wykonanie podłogi z desek struganych gr. 32mm na legarach 10x12cm w rozstawie co 70cm wraz z ich dwukrotnym pomalowanie i wykonaniem listew przyściennych
III. Roboty malarskie i wykończeniowe
1. dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – tynków , wraz z przygotowaniem podłoża
1.malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną
2.Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem
V. Roboty murowe
1.wykonanie komina z przewodem spalinowym i dwoma wentylacyjnymi o wysokości 8 m, wraz z przygotowaniem stopy fundamentowej i podstawy komina
2. wykonanie ścianek działowych , oraz zamurowanie otworów i uzupełnienie ścian
3. montaż drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych z ościeżnicami stalowymi i skrzydłami płytowymi , montaż okien
4. izolacja cieplna sufitu wraz z przymocowaniem folii paroprzepuszczalnej
5.wykonanie daszku nad głównym wejściem
7. wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo gipsowych
VI. Roboty dekarskie i ciesielskie
2. wymiana rynien, rur spustowych i wykonanie obróbek blacharskich (komina i ogniomuru)
VII. Montaż szamba
1. Zamontowanie szamba metalowego o poj. 7,0 m³, wraz z wykonaniem potrzebnych wykopów
VIII. Ogrodzenie
1. Wymiana ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, o rozstawie 2,1m z siatki powlekanej
IX. Instalacje wodna
1. wykonanie przyłącza z rur ciśnieniowych o śr. 32mm, wraz z wykopaniem i zasypaniem
2. ułożenie rurociągów z rur miedzianych o śr. 28 i 18mm, wraz z otulinami termoizolacyjnymi z pianki PE
3. montaż zlewozmywaka , podgrzewacza elektrycznego 150 dm³
4. montaż ustępu typu kompakt , umywalki , zlewozmywak wraz z bateriami
1. wykonanie rurociągów z rur PVC o śr. 160, 110 i 50mm , wraz z wykonaniem podejść pod urządzenia
XI Kanalizacja zewnętrzna
1. wykonanie kanałów z rur PVC wraz z wykonaniem potrzebnych wykopów i zasypaniem z połączeniem do szamba
XII Instalacja elektryczna
1. demontaż obudów, przewodów łączników i gniazd, opraw i istniejącego osprzętu
2. wykonanie nowych rozdzielnic bezpiecznikowych, wraz z wykonaniem złącza kablowego typu”ZK2”
3. wykonanie nowej instalacji elektrycznej z przewodów o przekroju żył od 7,5mm² do 30mm² , wraz z montażem puszek pod osprzęt
5. montaż opraw oświetleniowych , oraz energooszczędnych, wraz z wykonaniem modułu awaryjnego
XIV Wyposażenie elektryczne
3.wykonanie pomiarów – badanie instalacji elektrycznej, wraz z wykonanie protokołów.
XV Wyposażenie Świetlicy
1.wyposażenie pomieszczeń kuchennych w meble i sprzęt AGD.
3. wyposażenie Świetlicy w sprzęt sportowy ,audio itp.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej,45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty ,45262520-2 - Roboty murowe,45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach ,45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznej,45321000-3 - Izolacja cieplna,45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń,45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ,45410000-4 – Tynkowanie,45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów,45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych,45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian,45431000-7 Kładzenie płytek ,45431200-9 - Kładzenie glazury,45432110-8 - Kładzenie podłóg,45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych, 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych,45442100-8 - Roboty malarskie,45442110-1 - Malowanie budynków,45443000-4 Roboty elewacyjne
Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót , sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektem budowlanym , ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacją przedmiaru robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną , wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.
Jakubowice 16b, 46-113 Wilków
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 15.12.2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia do 15.12.2009r., którzy udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia min.36 miesięcy, którzy zapewnią kierownika budowy posiadającego do realizacji zamówienia wymagane do tego uprawnienia, którzy wykażą co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu:
2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, ( załącznik Nr 1 )
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5 wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto. Do każdego zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie. (załącznik Nr 2 ),
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik Nr 3),
Uwaga: W przypadku osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robót oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB.
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt .6 wykazał osoby, którymi będzie dysponował *
8) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *,
9) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*,
10) podpisana ostatnia strona umowy (parafowane wszystkie strony umowy)(załącznik Nr 4)
10) kosztorys ofertowy
11) wykaz podwykonawców ( załącznik Nr 5).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
9. Informacja na temat wadium
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- cena oferty brutto - 100%.
Oferty należy składać do dnia 21.08.2009r. do godz. 900 w pok. Nr 9A ( SEKRETARIAT)
Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
13. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .
17. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:
Wtorek –Piątek od 7.00-15.00
Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie realizacji projektu „Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Jakubowicach” złożonego w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Zygmunt Szulakowski
1.Biuletyn Zamówień Publicznych
2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie
3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie
Załączniki:
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- Pobierz
- WYJAŚNIENIA DO SIWZ, zmiana terminu składania i otwarcia ofert