Ogłoszenie o zamówieniu -Udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.440.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.440.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje
Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 531412770
fax.(077) 419 55 11
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: usługi
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm)
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2012r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl
w dniu 17.07.2012r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w ogólnej kwocie 1.440.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści tysięcy 00/100) z czego :
1 290 823,00 zł – kredyt nie objęty premią
Kredyt przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
2. Dostępność kredytu:
2) 149 177,00 zł od 27 sierpnia 2012 r. następuje poprzez opłacenie, w ciężar rachunku kredytu, dostarczonej przez Zamawiającego Bankowi faktury lub innego dokumentu księgowego o równoważnej wartości dowodowej, zwanej dalej „innym dokumentem księgowym”, wystawionego przez wykonawcę lub dostawcę.
3. Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2019 roku.
4. Okres karencji w spłacie kredytu: obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 30 marca 2013 roku.
5. Okres karencji w spłacie odsetek : 30.03.2013r.
6. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie ostatniego dnia każdego kwartału , począwszy od 31 marca 2013 roku.
7. Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane i płatne będą w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału.
8. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M (notowanej na ostatni dzień roboczy kwartału poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego) plus marża banku w okresie obowiązywania umowy.
9. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń i opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów.
10.Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
11.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
12.W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia określa się od dnia podpisania umowy do 30.12.2019 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.
3) potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym .
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5) sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy
9.1W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
9.2W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć :
9.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10.Informacja o dokumentach potwierdzających , ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy
11. Inne dokumenty:
1.wypełniony formularz oferty,
3. Umowę o współpracy z Bankiem Gospodarstwa krajowego w zakresie udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną
12.Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
13. Informacja na temat wadium- nie dotyczy
14. Zaliczki
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .
15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- cena oferty brutto - 100% (najniższa cena)
Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.
Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków Oferta na przetarg nieograniczony Udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.440.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek nie otwierać przed 26.07.2012r. godz.12:00
Termin składania ofert upływa dnia 26.07.2012 r. o godz. 11:00.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.07.2012r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.
17.Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
22. Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
23. Informacje dodatkowe , w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. nie
25. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie procedury przetargowej: Aleksandra Wójcik: tel.077 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Teresa Żółtaszek tel.077 419 55 11 Urząd Gminy
w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
Do wiadomości :
1.Biuletyn Zamówień Publicznych
2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie
3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie
Dodatkami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są:
1. Zaświadczenie o nadaniu Nr NIP,
2. Zaświadczenie o nadaniu Nr Regon ,
3. Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy,
4. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy
5. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za 2010 r. i 2011r.
7. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N za 2010r. i 2011r.
10. Bilans z wykonania budżetu na dzień 31 grudnia 2010 r. i 2011r.
12. Uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Wilków za 20010 r. i 2011r.
13. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za I kw. 2012r.
15. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N za I kw. 2012r.
18.Zarządzenie Wójta Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowegon w 2012r.
19. Opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę Wilków długoterminowego kredytu.
20. Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu.
21. Opinia RIO o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Wilków na 2012r.
22. Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu określonego uchwałą budżetową Gminy Wilków na 2012r.
23. Uchwała Rady Gminy w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej
24. Opinia RIO w sprawie przedłożonego projektu uchwały o wieloletniej prognozie finansowej Gminy Wilków
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Wilkowie |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aleksandra Wójcik |
Data wytworzenia: | 2012-07-17 |