Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym -Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Wilków ? projekt pt. ?I Ty masz szansę na sukces? w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ...
Wilków, 30.08.2012 r.
GKR.271.10.2012
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Wilków – projekt pt. „I Ty masz szansę na sukces” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje
- Określenie trybu zamówienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm)
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.08.2012 r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu 30.08.2012 r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
- Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Szkół Podstawowych biorących udział w projekcie.
W celu realizacji zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcom salę w placówkach szkolnych. W miarę potrzeb udostępni
również odpowiednie pomoce dydaktyczne, pod warunkiem, że będą one w dyspozycji dyrektora szkoły.
Zajęcia dla grup mają być prowadzone w czasie niezakłócającym organizacji pracy szkoły, z wyłączeniem czasu godzin lekcyjnych uczestników projektu prowadzonych w ramach programu nauczania, z uwzględnieniem zasady higieny pracy umysłowej ucznia.
Wykonawca opracuje, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, szczegółowa tematykę zajęć z uwzględnieniem specyfiki uczniów oraz terminy ich realizacji. Ustalenia te znajdą odzwierciedlenie w opracowanych przez Zamawiającego harmonogramach zajęć na poszczególne okresy rozliczeniowe tj.:
· W roku 2012: I od 01.10.2012 r. do 24.10.2012 r., II od 25.10.2012 r. do 24.12.2012 r.
· W roku 2013: III od 25.12.2013 r. do 24. 03.2013 r. IV od 24.03.2013 r. do 21.06.2013 r.
które stanowić będą załączniki do umowy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca Zobowiązany jest do przeprowadzenia każdego rodzaju zajęć w systemie lekcyjnym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i palcówkach (Dz.U. z 2010 r. Nr 288, poz 1487) tj. godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 min.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji z przebiegu realizacji projektu tj. dziennika zajęć, kart czasu pracy, list obecności oraz innych niezbędnych dokumentów projektowych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).
80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-technicznie, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 45 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-technicznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 45 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia określa się od dnia podpisania umowy do 21.06.2013 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym .
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
( dot. nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej)
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy
9.1 W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
( dot. nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej)
3. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
9.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć :
9.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10.Informacja o dokumentach potwierdzających , ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy
1.wypełniony formularz oferty,
12.Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
13. Informacja na temat wadium- nie dotyczy
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .
15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
- cena oferty brutto - 100% (najniższa cena)
Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.
Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
„Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Wilków – projekt pt. „I Ty masz szansę na sukces” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” -…………………………………….
(Proszę napisać nazwę zajęć oraz szkołę której dotyczy)
Termin składania ofert upływa dnia 07.09.2012 r. o godz. 11:00.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.09.2012r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nieprzewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
23. Informacje dodatkowe , w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej :Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. nie
25. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie procedury przetargowej: Aleksandra Wójcik: tel. 77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Kazimierz Olchawa tel. 77 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków w godzinach :
2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie
3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- Druk Oferty
- Załącznik Nr 1
- Załacznik Nr 2
- Załącznik Nr 3
- Załącznik Nr 4
- Załącznik Nr 5 - Druk umowy
- Wykaz zajęć w szkołach
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy w Wilkowie |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Rafał Staszczyszyn |
Data wytworzenia: | 30.08.20 |