Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym -Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Wilków ? projekt pt. ?I Ty masz szansę na sukces? w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ...

   Wilków, 30.08.2012 r.

 
Gmina Wilków
Ul. Wrocławska 11
 46-113 Wilków

GKR.271.10.2012                                                

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Ogłoszenie o zamówieniu  

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Wilków – projekt pt. „I Ty masz szansę na sukcesw ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 

1.  Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje

Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON: 531412770
e-mail:
tel. (77) 419 55 11
fax.(77) 419 55 11
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: usługi
  1. Określenie trybu zamówienia
  2.  Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm)
 

3.  Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu 30.08.2012 r.

4.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków  zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu  30.08.2012 r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.

5.  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

  1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Szkół Podstawowych biorących udział w   projekcie.

           W celu realizacji zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcom salę w    placówkach szkolnych. W miarę potrzeb udostępni
również odpowiednie    pomoce dydaktyczne, pod warunkiem, że będą one w dyspozycji dyrektora szkoły.

Zajęcia dla grup mają być prowadzone w czasie niezakłócającym organizacji pracy szkoły, z wyłączeniem czasu godzin lekcyjnych uczestników projektu prowadzonych w ramach programu nauczania, z uwzględnieniem zasady higieny pracy umysłowej ucznia.

Wykonawca opracuje, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, szczegółowa tematykę zajęć z uwzględnieniem specyfiki uczniów oraz terminy ich realizacji. Ustalenia te znajdą  odzwierciedlenie w opracowanych przez Zamawiającego harmonogramach zajęć na poszczególne okresy rozliczeniowe tj.:

·         W roku 2012: I od 01.10.2012 r. do 24.10.2012 r., II od 25.10.2012 r. do 24.12.2012 r. 

·         W roku 2013: III od 25.12.2013 r. do 24. 03.2013 r. IV od 24.03.2013 r. do 21.06.2013 r.

            które stanowić będą załączniki do umowy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca Zobowiązany jest do przeprowadzenia każdego rodzaju zajęć w systemie lekcyjnym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i palcówkach (Dz.U. z 2010 r. Nr 288, poz 1487) tj. godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych trwa 45 min.

         Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia  dokumentacji z przebiegu realizacji projektu tj. dziennika zajęć, kart czasu pracy, list obecności oraz innych niezbędnych dokumentów projektowych.

  Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.). 

          Wspólny Słownik Zamówień CPV:

             80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe                                                

Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie  podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.

Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również  wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi.  

     Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na:

 

1.     Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także  zagrożonych ryzykiem dysleksji, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

2.    Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

3.    Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

4.    Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-technicznie, w Szkole Podstawowej w Bukowiu dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

5.    Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także  zagrożonych ryzykiem dysleksji, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

6.    Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 45 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

7.    Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

8.    Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 90 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.

9.    Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-technicznie, w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Idzikowicach Szkoła Podstawowa dla jednej grupy w wymiarze łącznie 45 godzin, czas trwania godziny lekcyjnej 45 minut, za kwotę brutto………….. zł, w tym za jedną godzinę kwotę brutto. …………. zł.  

6.  Informacja o możliwości składania oferty wariantowej

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7.  Termin wykonania zamówienia

 Wymagany termin realizacji zamówienia określa się od dnia podpisania umowy  do 21.06.2013 r.

8.   Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) wiedza i doświadczenie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia.

3) potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym .

4) osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje:

- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)

( dot. nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej) 

5) sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy

     9.1 W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

1.    oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,

 

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do  dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony,   jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje:

- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)

( dot. nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej) 

3. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

    9.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1     ustawy, należy przedłożyć :

 

1.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

 

 

2.    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

  9.3  Dokumenty podmiotów zagranicznych .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:

1) dokument  wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

10.Informacja o dokumentach potwierdzających , ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy

11. Inne dokumenty:

     1.wypełniony formularz oferty,

 

        2.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *,

 

12.Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

13. Informacja na temat wadium- nie dotyczy

14. Zaliczki

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .

15.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:

-       cena oferty brutto - 100% (najniższa cena)

16.  Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.

Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

 

 

    Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków

 

 

Oferta na przetarg nieograniczony

 

 

„Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół          podstawowych Gminy Wilków – projekt pt. „I Ty masz szansę na sukcesw        ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze       środków Europejskiego Funduszu Społecznego” -…………………………………….

 

 

(Proszę napisać nazwę zajęć oraz szkołę której dotyczy)

 

 

nie otwierać  przed  07.09.2012 r.godz.12.00. 

 

 
 

Termin składania ofert upływa dnia 07.09.2012 r. o godz. 11:00.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).

 

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.09.2012r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna)  Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.

17.Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz  z adresem strony internetowej, na  której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

     Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

   Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.

21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa  w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nieprzewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .

22. Zmiany umowy

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

     Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

23. Informacje dodatkowe , w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej :Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

 24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,  w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii   Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o  Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie   całości lub części zamówienia. nie

 

25. Osoby upoważnione do kontaktów

  Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:

   - w zakresie procedury przetargowej: Aleksandra Wójcik: tel. 77 419 55 11 Urząd    Gminy  w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków

  -  w zakresie przedmiotu zamówienia: Kazimierz Olchawa tel. 77 419 55 11 Urząd  Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków w godzinach :

 Poniedziałek od  8.00-16.00
 Wtorek –Piątek od 7.00-15.00
 
Wójt Gminy Wilków
mgr Bogdan Zdyb
 
 Umieszczono :
1.Biuletyn Zamówień Publicznych

2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie

3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie

4. aa 
 
Załączniki: 

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  2. Druk Oferty
    - Załącznik Nr 1
    - Załacznik Nr 2
    - Załącznik Nr 3
    - Załącznik Nr 4
    - Załącznik Nr 5
  3. Druk umowy
  4. Wykaz zajęć w szkołach
     

 

 

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Wilkowie
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Rafał  Staszczyszyn
Data wytworzenia: 30.08.20