Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - ogłoszenie o zamówieniu - ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W POWIECIE NAMYSŁOWSKIM - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WILKÓW

 logo.jpeg

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust . 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na: Rozwiązywanie problemów gospodarki ściekowej w powiecie namysłowskim –budowa kanalizacji sanitarnej   w miejscowości Wilków.

1. Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiającym jest Gmina Wilków, w imieniu której występuje

Wójt Gminy Wilków

ul. Wrocławska 11

46-113 Wilków

REGON: 531412770

http: www.wilkow.pl

e-mail:
tel. (077) 419 55 11 – 15

fax.(077) 419 55 11

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

2. Określenie trybu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm)

 
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu 05.12.2012r.

4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków     zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wilkowie www.wilkow.pl w dniu 05.12.2012r.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie,  ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ jest odpłatna.

5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości  Wilków w ramach zadania inwestycyjnego pn:. ”Rozwiązanie problemów gospodarki ściekowej   w powiecie namysłowskim – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilków ”. 

 Miejsce realizacji zamówienia :

    Miejscowość Wilków, nr obrębu :0062, nr działek ewidencyjnych :

    754/9, 754/11, 754/6, 754/18, 59/1, 1417/2, 1418, 1413/2, 1410, 1363, 222, 221, 1360, 220, 1359, 219, 1358, 355/1, 121/1, 1661/1, 1661/2, 123, 1470, 1467/2,1469, 1440, 1436, 1422, 1247, 1527, 369/30, 369/38, 369/36, 369/26, 1479, 410/4, 1485, 131/18, 1483, 171/24, 171/4, 171/5,171/6, 171/7, 1489, 1490, 153/19, 1497, 152/17, 1653, 153/8, 152/8, 1033/6, 1635, 1636, 1034/8, 1035/9, 1608/1,1634, 1035/10, 1546, 1347/5

   Zakres prac do wykonania:

     Kanalizacja sanitarna:

Ø Kanały główne:

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad

Ø Rurociągi tłoczne:

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

         - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad

Ø Przepompownie ścieków:

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty inżynieryjne i budowlane

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

-      przepompownia ścieków PW-1

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty inżynieryjne i budowlane

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

-      przepompownia ścieków PW-2

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty inżynieryjne i budowlane

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

-      przepompownia ścieków PW-3

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty inżynieryjne i budowlane

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

-      przepompownia ścieków PW-4

Ø Przyłącza do wykonania z siecią uliczną:

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,

-       roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad

Ø Przyłącza na posesjach:

-      roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

-      roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,

-      roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad.

     Roboty elektryczne:

Ø Przyłącz energetyczny oraz zasilanie przepompowni ścieków PW-1:

-      przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,

-      linia kablowa do rozdzielnicy RPW1 przepompowni ścieków,

-      rozdzielnica RPW1 przepompowni ścieków,

-       instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna,

Ø Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-2:

-       przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,

-      linia kablowa do rozdzielnicy RPW2 przepompowni ścieków,

-      rozdzielnica RPW2 przepompowni ścieków,
-      instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna,

Ø Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-3:

-      przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,

-      linia kablowa do rozdzielnicy RPW3 przepompowni ścieków

-      rozdzielnica RPW3 przepompowni ścieków,
-      instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna,

Ø Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-4:

-      przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,

-      linia kablowa do rozdzielnicy RPW4 przepompowni ścieków

-      rozdzielnica RPW4 przepompowni ścieków,
-      instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna,

Ø Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie komory pomiarowej KP1:

-      przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
-      linia kablowa do rozdzielnicy RKP1 komory pomiarowej
-      rozdzielnica RKP1 komory pomiarowej,
-      instalacje w komorze pomiarowej,
-      oprogramowanie układu ,
-      obsługa geodezyjna,

Ø Zasilanie przepompowni przydomowej Pp1 Pp2

Zasilenie przepompowni przydomowej ścieków Pp1 dz.369/38

-      linia zasilająca,

           - rozdzielnica przydomowej przepompowni ścieków –dostawa wraz z  technologią,

-      instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna.

Zasilenie przepompowni przydomowej ścieków Pp2 dz.84

-      linia zasilająca,

           - rozdzielnica przydomowej przepompowni ścieków –dostawa wraz z                            technologią,

-      instalacje w przepompowni ścieków,

-      oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,

-      obsługa geodezyjna.
 

Opis instalacji: Szczegółowy opis robót zawarto w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym.
Uwaga ! Sieć kanalizacji Wilkowa należy połączyć z siecią tranzytu Wilków- Namysłów.

Wszystkie nieruchomości położone we wsi Wilków należy podłączyć do sieci kanalizacyjnej.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

45000000-7 Roboty budowlane

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.

45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232420-2 Roboty w zakresie ścieków

45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 Roboty sanitarne

Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, pozwoleniami na budowę, zgłoszeniem budowy przyłączy, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.

Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektem budowlanym , ogólną specyfikacją techniczną, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem budowy przyłączy, przedmiarem robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy.

Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową , specyfikacją techniczną , wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.

     W trakcie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany do :

-      Prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

-       Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane,

-      Przedstawienia dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) przepompowni ścieków,

-      Przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji,

-      Przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów (grawitacyjnych, tłocznych i przyłączy) w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych,

-      Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu.

Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami:

§ czytelna ostrość obrazu,

§ wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości,

§ zapis inspekcji ma potwierdzać faktycznie spadki dna kanału,

§ suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia.

Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje:

§ płytę CD z nagranym raportem,

§ mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji,

§ wykresy spadku dna kanału,
§ fotoraport uszkodzeń,
§ opis studzienek kanalizacyjnych,

§ obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii.

-      Zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Namiar geodezyjny powykonawczy w skali 1:500 w 2 egzemplarzach wykonany przez uprawnionego geodetę, w formie papierowej i numerycznej (na nośniku elektronicznym * dwa).

-      Wywozu gruzu, odpadów poza teren prowadzenia robót budowlanych, na składowisko odpadów. Wykonawca musi przedstawić kartę przyjęcia gruzu na wysypisko.

-      Zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych i wykonania organizacji ruchu zastępczego wg uzgodnionego projektu, zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji.

-      Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić nawierzchnie ulic, trawników, elewacji budynków i innych obiektów naruszonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do stanu pierwotnego.

-      Wykonawca zobowiązany jest także dokonać wszelkich uzgodnień i ewentualnych opłat związanych z zajęciem pasa drogowego oraz innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni i wykona zastępczą organizację ruchu kołowego na czas trwania robót wg projektu organizacji ruchu sporządzonego przez Wykonawcę.

    Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę:

-      Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanych punktów pomiarowych do chwili przejęcia przez Zamawiającego, uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne odtworzy i utrwali na własny koszt.

-      Wszelkie koszty związane z aktualizacją decyzji i uzgodnień Wykonawca uwzględni w cenie kontraktowej i nie będzie żądał za nie osobnej zapłaty. Wykonawca pokryje również wszystkie koszty, o których mowa w decyzjach administracyjnych.

-      Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.

-      Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej.

-      W przypadku konieczności odwodnienia terenu robót i zabezpieczenia przed dopływem wód Wykonawca na własny koszt przeprowadzi niezbędne badania i sporządzi projekt odwodnienia terenu robót, uwzględniając hydrogeologiczne właściwości podłoża, przewidywane parametry wykopów oraz rodzaj budowli, warunków posadowienia budowli sąsiednich dla danego obiektu. Projekt podlega zatwierdzeniu przez właściwe organy administracji państwowej.

     Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat licząc od daty protokołu odbioru robót.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną cześć do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości.

 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia

     Termin realizacji zamówienia (wymagany): do 30.04.2014r.

8.   Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2) wiedza i doświadczenie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swym  zakresem przedmiotowi zamówienia ,  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartość każdej roboty nie może być mniejsza niż   3 500 000,00 zł brutto.

3) potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym .

4) osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  

Wykonawca musi wykazać, że osoby  będące pełnić funkcję kierownika budowy   i robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych posiadają uprawnienia jak również posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej.

W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

9.Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy

     9.1W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

1.    oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,
2. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
   

9.2W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1     ustawy, należy przedłożyć :

1.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2.    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

       3.   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające  , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

           albo składania ofert

     4.   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ,   a także spełniać wymogi oraz łączne warunki , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca winien złożyć oświadczenia w zakresieart. 22 iart. 24 u Pzp jak również dołączyć dokumenty o których mowa w pkt.9.2

 

 9.3Dokumenty podmiotów zagranicznych .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

10.Informacja o dokumentach potwierdzających , ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:                  nie dotyczy

11. Inne dokumenty:

     1. wypełniony formularz oferty,

         2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,  posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *,

3. uprawnienia budowlane kierownika budowy i robót budowlanych ,

4. aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy i robót budowlanych,

5. dowód wniesienia wadium,

6. Określenie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcy, 

     7. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

12.Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

13. Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium  w wysokości: 150 000,00 zł.   (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100).

14. Zaliczki

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia .

15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:

-       cena oferty brutto - 100% (najniższa cena)

16. Miejsce i termin składania ofert
 

Oferty należy składać /przesyłać/ w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków.

Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

    Urząd Gminy w Wilkowie ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków

Oferta na przetarg nieograniczony

Rozwiązywanie problemów gospodarki ściekowej w powiecie namysłowskim- budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilków

nie otwierać przed 20.12.2012r.godz.10.00.
 

Termin składania ofert upływa dnia 20.12.2012 r. o godz. 09:00.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.).

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.12.2012r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego – (sala konferencyjna)  Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.

17.Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz  z adresem strony internetowej, na  której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

     Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

   Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.

21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa   w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia.

22. Zmiany umowy

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

     Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

     Nie dotyczy

Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień dodatkowych.

23. Informacje dodatkowe , w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej:

Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej „ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich   na lata 2007-2013.

24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. nie

25. Osoby upoważnione do kontaktów

 Uprawnionymi osobami do kontaktów z wykonawcami są:

      - w zakresie procedury przetargowej: Agata Witewska: tel.077 419 55 11 Urząd Gminy   w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków

 - w zakresie przedmiotu zamówienia: Kazimierz Olchawa tel.077 419 55 11 Urząd Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków

w godzinach :
 Poniedziałek od 7.00-15.30
 Wtorek –Piątek od 7.00-15.00
 
 
 Wójt Gminy Wilków
mgr Bogdan Zdyb

Do wiadomości :

1.Biuletyn Zamówień Publicznych

2.Strona internetowa Urzędu Gminy w Wilkowie

3.Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Wilkowie

4. aa
 
 Załączniki:

 

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Formularz oferty
  3. Załącznik Nr 1 do formularza oferty - Oświadczenie
  4. Załącznik Nr 2 do formularza oferty - Wykaz robót budowlanych
  5. Załącznik Nr 3 do formularza oferty - Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia
  6. Załącznik Nr 4 do formularza oferty - Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach
  7. Załącznik Nr 5 do formularza oferty - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  8. Załącznik Nr 6 do formularza oferty - Dotyczy podwykonawstwa
  9. Załącznik Nr 7 do formularza oferty - Oświadczenie dla osób fizycznych
  10. Formularz umowy
  11. Pozwolenie budowlane - zgłoszenie
  12. Przedmiary robót
  13. Spefikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  14. Dokumentacja Techniczna
    a) Projekt budowlany
    b) Dokumentacja geotechniczna
    c) Projekt wykonawczy - część technologiczna
    d) Projekt wykonawczy - część elektryczno-energetyczna
    e) Projekt wykonawczy - część drogowa
    f) Projekt organizacji ruchu na czas budowy


 

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Wilkowie
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Agata Witewska
Data wytworzenia: 2012-12-05

 


PDFoferta.pdf (148,07KB)

PDFsiwz.pdf (550,96KB)

PDF277na siwz).pdf (332,96KB)